Khamis, 31 Oktober 2013

TODAY IS MY BIRTHDAY.....


31 Oktober 2013....genap usia Ct 33 tahun....

inilah suami tercinta...belanja makan sempena birthday Ct....

beria-ia ANNALLYSSA pilih menu


dah dapat apa yang diorang suka suka lah
order 2 potong kek jer...harga dia....terbaek!!!!!

apalah yang diteleknya annaylly ni

hah!!! inilah pebret Ct

Ini pulak pebret ANNALLYSSA...

suami snap gambar kitorang tengah menjamu selera..tak pandang kiri kanan...hahahaha

ini pula pebret suami

risau pulak air tu tumpah...


Terima kasih untuk suami tercinta...kadang-kadang tu kesian pulak kat suami.......kalau birthday kita dah tentulah suami belanja....kalau tiba birthday suami pun suami belanja...hihihi..inilah dia penangan suri rumah...tapi sekurang-kurangnya setiap tahun tak pernah gagal beli hadiah untuk suami walaupun murah...yang penting ikhlas dari hati sanubari....

Apa-apapun Ct rasa amat bersyukur...dikurniakan suami yang amat bertanggungjawab dan penyayang...juga anak-anak yang comel dan cerdik....mudah-mudahan kami sekeluarga akan terus diberkati dan dilimpahi rahmat dariNya..amin...

8 ulasan:

  1. Tahniah...Selamat Menyambut Ulang Tahun. Semoga panjang umur, sihat, bahagia dan diberkati. :)

    BalasPadam
  2. Selamat hari lahir. Semoga panjang umur dan murah rezeki... =)

    BalasPadam
  3. Semoga Allah panjangkan umur , limpahkan rezeki serta beroleh kebahagiaan di dunia seterusnya di akhirat ... aaamin . seemua hidangan tu mmg yummy ... perut mmg tgh lapar nih ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. amin..tqvm sis Vee...hhmmmmm..yummy....hehehe...

      Padam
  4. selamatn harim lahir siti. muga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umor dan kekal bahagia hingga ke Jannah

    BalasPadam