Isnin, 11 November 2013

We, The Children Of Malaysia!!!!


Salam semua....

Majlis konvokesyen puteri Sulong Nur Annaylly. Nak dijadikan cerita Annaylly masuk persembahan bersajak bertajuk "We, The Children of Malaysia". Kat rumah dah ok dah siap dengan sekali...tiba masa persembahan tinggal suara jer...semua gaya hilang...tak apalah nak...ok lah tu...yang penting Annaylly ada keberanian naik atas pentas tu...

Menunggu giliran ambil sijil

baju ni dah last minit baru siap

masa untuk posing


persemabahan nyayian kanak-kanak pra sekolah..kawan-kawan semua pakai uniform sekolah, annaylly tak nak buka pula baju tu

Annaylly menyampaikan poem title"The Children of Malaysia"



6 ulasan:

  1. cantik baju...memang betul2 patriotik ye...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe...tq...sis Kisah Si Dairy...sesuai dengan tema sajak dia...kalau tak rasanyer tak terfikir pun nak buat baju nih..

      Padam
  2. Balasan
    1. hmmm...memang pun Vee..puas pujuk tak nak jugak...

      Padam
  3. Salam kenal Siti Hadijah! Jalan2 sini tambah kenalan baru.. #30
    Kreatif baju annaylly.. Teringat kat allahyarham sudirman bila tengok annaylly pakai.. Buat sendiri ke?=)
    Mieza Suri Shaklee

    BalasPadam
  4. salam kenal juga Rosmiza Ali....tq dah naikkan jumlah kenalan ct ke #30 hihihi
    baju tu saya tempah...saya tak pandai menjahit...cukup berkenan anak dengan baju tu...

    BalasPadam