Selasa, 7 Januari 2014

MINGGU ORIENTASI DARJAH 1

Salam untuk semua....

28 January 2014...hari pendaftaran......diikuti sesi ujian saringan untuk menentukan kelas....Alhamdulillah puteri sulong Nur Annally telahpun menjejakkan kaki ke darjah 1 ,  di Sek. Keb.Othman Syawal Kuala Linggi. Puteri Bongsu juga di sekolah yang sama tetapi di Pra Sekolah. 

ceria selalu....
 2 January 2014..sesi persekolahan bermula

perhimpunan...untung diorang dapat duduk zaman kita dulu sampai nak pitam rasanya kena berdiri...

dalam kelas

belum start belajar pun....tapi mesti nak keluarkan barang....excited sungguh..


mendengar penjelasan guru kelas


sempat lagi posing...

Alhamdulillah..Annaylly dan Allyssa tidak banyak kerenah sewaktu bermulanya sesi pesekolahan. Mereka pandai membawa diri, hanya perlu menguruskan urusan pembayaran dan menghantar mereka ke kelas yang telah ditentukan...

6 ulasan:

  1. harap-harap sampai ler ke penghujung....

    BalasPadam
  2. mereka ni kemabr yer ... baru tau . ceria jer nak belajar .

    BalasPadam
  3. taklah Vee...selang setahun...6 dan 7 tahun...

    BalasPadam
  4. seronok tengok anak2 yg excited penuh smgat kesekolah..kita ibubapa pn semangat jg tengok..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu mama rey...tak lah susah sangat kita nak kejutkan pepagi...

      Padam